מי החברה היחידה בענף הגמל והפנסיה שאין לה מערכת לניתוב שיחות שהגיעה למקום ראשון בשירות לקוחות? 

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
יאיר לפידות מנכל משותף ביאיר לפידותיאיר לפידות מנכל משותף ביאיר לפידות

מיכאל לוי 09/07/2017

  1. ילין לפידות מדורגת במקום הראשון בפעם השלישית ברציפות.

  2. מאז התחיל להתפרסם המדד לפני 3 שנים כמות הלקוחות בילין לפידות גדלה בלמעלה מ-100%. סטנדרט השירות לא נפגע.

  3. למיטב ידיעתי ילין לפידות היא החברה היחידה בענף הגמל והפנסיה שאין לה מערכת לניתוב שיחות, תקליט, מוקד הודעות וכו'. נציג אנושי עונה לכל שיחת טלפון תוך מספר שניות: "ילין לפידות שלום".

  4. גורמים בסביבת החברה מסבירים כי מדובר בהחלטה של הנהלת ילין לפידות להצטיין בשירות לקוחות, לגייס הרבה נציגי שירות ולהשקיע את המשאבים הדרושים כדי לענות מיד לכל שיחת טלפון.

  5. להבדיל מניהול השקעות, בשירות לקוחות "אין קסמים". זה לא מבוסס על כישרון ולא על ניסיון. זה עניין של עלויות וכל חברה שמוכנה להשקיע בנושא יכולה לשפר את השירות ולקצר את זמן ההמתנה.
גרף מתוך אתר משרד האוצר 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.