ביטוח ישיר משיקה מועדון לקוחות חדש 

ביטוח ישיר היא הראשונה מבין חברות הביטוח בארץ שמשיקה מועדון לקוחות

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
קובי הבר, צלם: כפיר סיוןקובי הבר, צלם: כפיר סיון

עומר רגב 27/03/2022

ביטוח ישיר משיקה את 'מועדון ישיר – הרבה יותר מביטוח', מועדון הלקוחות הראשון והיחיד בענף הביטוח, שמעניק ללקוחות הנחות והטבות בשווי של מאות שקלים בשנה.  

מועדון ישיר מציב את ביטוח ישיר בשורה אחת עם חברות הביטוח הגדולות בעולם - כמו ויטליטי העולמית - שמתחזקות מועדוני לקוחות מצליחים עם פעילות נרחבת. מועדון ישיר  מצרף אליו אוטומטית את כל לקוחות ביטוח ישיר, בלי צורך בהרשמה או בתשלום, ומעניק להם הטבות בלעדיות, הנחות ומבצעים. כך, הקשר עם הלקוחות מתקיים, מתנהל  ומתהדק גם בשגרה ולא רק בזמני משבר. 

המועדון פועל במודל הכולל ארבעה רבדים: ארד, כסף, זהב ופלטינום; כל לקוח משויך לרובד לפי מספר המוצרים הביטוחיים שיש בידו; ככל שמספר הביטוחים גדול, כך גדלה גם הזכאות להטבות. המעבר מרובד לרובד קורה עם רכישת ביטוחים נוספים. 

ההטבות במועדון הן משני עולמות: ביטוחים וכיסויים נוספים של ביטוח ישיר במחירים בלעדיים, והטבות  מתוקף שיתופי פעולה עם חברות ושותפים עסקיים במגוון תחומים על שפע מוצרים ואטרקציות לרכב, לבית, לפנאי ולסגנון חיים. ללקוחות המשתייכים לקבוצת הפלטינום יינתנו, בנוסף, שירותי VIP בלעדיים. 

מועדון ישיר פועל בתוך אפליקציית השירות המתקדמת של ביטוח ישיר. הבחירה הזאת – במקום לייצר אפליקציה נפרדת – נובעת מהרצון להקל על הלקוחות ולרכז עבורם את כל המידע, הפעולות והאפשרויות בביטוח ישיר במקום אחד, נוח ואינטואיטיבי. 

מנכ"ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "ביטוח ישיר מציעה ללקוחותיה חבילת מוצרים ושירותים איכותיים במחירים הטובים ביותר. מועדון ישיר הוא תוספת אטרקטיבית לחבילה ונדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית של 'יותר ביטוח'. המועדון הוא מהלך שירחיב את היכולת שלנו להעניק הצעות ערך פרסונליות, יעודד את הלקוחות להגדיל את סל המוצרים ויתרום תרומה נוספת ליתרון שלנו בשוק". 

סמנכ"לית שיווק ביטוח ישיר, מרב קליפר פרץ: "שוב אנחנו מביאים בשורה חדשה לשוק הביטוח בישראל: חברת ביטוח שמעניקה ערך מעבר לשירותי הליבה שלה. אנחנו לא רק יותר ביטוח; אנחנו גם יותר מביטוח. אנחנו מציבים כאן סטנדרט שירותי פורץ דרך - שמייצר מערכת יחסים מסוג חדש לחלוטין עם הלקוחות שלנו".