פוליסות החיסכון רועדות מהתנודות בוול סטריט - ירידה של עד כ 5% באפריל ועד כ 9%- מתחילת שנה 

תשואות פוליסות החיסכון "בסט אינווסט" המתפרסמות היום* מגלמות את הירידות בשווקים בחו"ל במהלך סוף השבוע הארוך של החג ונותנות אינדיקציה מסוימת למה שככל הנראה נעשה גם בקופות הגמל.

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
צילום מסך מחשבון בסט אינווסטצילום מסך מחשבון בסט אינווסט

עומר רגב 25/04/2022

תשואות פוליסות החיסכון "בסט אינווסט" המתפרסמות היום* מגלמות את הירידות בשווקים בחו"ל במהלך סוף השבוע הארוך של החג  ונותנות אינדיקציה מסוימת למה שככל הנראה נעשה גם בקופות הגמל.   

מסלול המניות מדאיג

הירידות מהפרסום האחרון של הפוליסות המנייתיות יצרו ירידה חדה של בין כ 1.5%- לכ 3.5%- מה שמביא את תוצאות בפוליסות חיסכון המנייתיות לרמה של עד כ 5%- מתחילת החודש ועד כ 9%- מתחילת השנה . 

מסלול כללי 

הירידות מהפרסום האחרון של הפוליסות במסלול כללי יצרו ירידה חדה של בין כ 1- לכ 2- אחוזים מה שמביא את תוצאות בפוליסות חיסכון כללי לרמה של עד כ 3%- מתחילת החודש ועד כ 6%- מתחילת השנה . 

החברה שנפגעה הכי קשה מהירידות האחרונות הנה אלטשולר שחם וזאת, ככל הנראה (ועל פי דיווח הגמל נט), מכיוון שהיא חשופה יותר למניות ובעיקר למניות חוץ. 


תוצאות פוליסות החיסכון במסלול מניות של בסט אינווסט מתחילת אפריל ועד 24 לחודש:





תוצאות פוליסות החיסכון במסלול מניות של בסט אינווסט מתחילת השנה ועד 24 לחודש אפריל:





תוצאות פוליסות החיסכון במסלול כללי של בסט אינווסט מתחילת אפריל ועד  24 לחודש:





תוצאות פוליסות החיסכון במסלול כללי של בסט אינווסט מתחילת השנה ועד 24 לחודש אפריל:

















*התמונות הנן להמחשה בלבד בנוסף המחשבון אינו מהווה תחליף לייעוץ השקעות ואינו נועד להבטיח תשואה כזו או אחרת - הנתונים הינם שערוך לא סופי של תאריך 24 באפריל