סאפיינס חתמה על חוזה אסטרטגי עם אלטשולר שחם 

ענת כנפו תבור, מנכ"לית אלטשולר שחם פנסיה וגמל: "הטמעת המערכת, המתבצעת בימים אלה ממש, מהווה חלק מאסטרטגית הצמיחה שלנו, ומטרתנו להמשיך להוביל את שוק הפנסיה בישראל"

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
ענת כנפו תבור, מנכ״לית אלטשולר, קרדיט: אורן קאןענת כנפו תבור, מנכ״לית אלטשולר, קרדיט: אורן קאן

אדם כהן 10/05/2022

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (SPNS: TASE, NASDAQ) ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, הודיעה היום כי חתמה על חוזה אסטרטגי עם אלטשולר שחם, בית ההשקעות המוביל בישראל, במסגרתו תטמיע אלטשולר שחם את פלטפורמת "טופז" לניהול תיק הפנסיה.

אלטשולר שחם גמל ופנסיה, המנהלת נכסים פנסיוניים עבור 2.4 מיליון לקוחות בהיקף העולה על 200 מיליארד ₪, ממשיכה במגמת הצמיחה ומשדרגת את פלטפורמת ניהול הפנסיה שלה. המערכת החדשה שנבחרה נותנת מענה הן לצרכים העסקיים המשתנים והן לדרישות הרגולציה הישראלית, ובהתאם תאפשר לחברה להעניק שירות גמיש ויעיל עוד יותר עבור לקוחותיה. עם השדרוג, אלטשולר שחם תוכל להמשיך לגדול ולצמוח, לצד הצגת שיפור משמעותי בייעול תפעול פעילות הפנסיה.

לדברי מנכ"לית אלטשולר שחם פנסיה וגמל, ענת כנפו תבור, "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם חברת סאפיינס. הבחירה בסאפיינס נבעה מניסיונה העשיר בתחום הפנסיה והטכנולוגיה לרבות ברגולציה המקומית הישראלית. הטמעת המערכת, המתבצעת בימים אלה ממש, מהווה חלק מאסטרטגית הצמיחה שלנו, ומטרתנו להמשיך להוביל את שוק הפנסיה בישראל".

טל שרון, מנכ״לית סאפיינס ישראל, קרדיט: גל חרמוני

לדברי טל שרון, מנכ"לית סאפיינס ישראל, "אנחנו גאים בבחירתה של אלטשולר שחם להתרחב בפעילות מול סאפיינס עם פתרונותינו המתקדמים ולהצטרף לשורת לקוחותינו בתחום-הפנסיה, ובכך להמשיך להוות גוף מוביל בתחום מערכות לניהול קרנות הפנסיה בישראל."
 
סאפיינס סיכמה את שנת 2021 עם עלייה של כ-20.6%% בהכנסות (Non-GAAP) לשיא של 463.6 מיליון דולר, הרווח התפעולי (Non-GAAP) בשנת 2021  הגיע ל 17.6%. . החברה צופה לשנת 2022 הכנסות Non-GAAP בטווח של 495 מיליון דולר עד 500 מיליון דולר.

אלטשולר שחם הוא בית ההשקעות המוביל בתעשייה הפיננסית, אשר מאחוריו מוניטין רב שנים והישגים משמעותיים, לרבות תשואות משמעותיות בקרנות הפנסיה, מיזוג עם בית ההשקעות 'פסגות', ניהול למעלה מ-40% מקופות 'חסכון לכל ילד' בארץ ועוד. הישגים אלו ואחרים הפכו את אלטשולר שחם במרוצת השנים לבית ההשקעות המוביל בישראל, המנהל כ-274 מיליארד שקלים עבור כ-2.4 מיליון לקוחות ומשקיעים.

לגרף סאפיינס לחצו כאן

154 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 149.19 מיליון בסאפיינס
קרנות נאמנות שמחזיקות את סאפיינס. לרשימה המלאה