מור גמל ופנסיה מביעה אמון בחברת FMR ומאריכה את הסכם ההתקשרות עימה בחמש שנים נוספות 

מנגנון התמורה בין מור לחברת FMR נקבע כך שתתקיים זהות אינטרסים ביניהן בקשר עם מאמצי החברה להגדלת היקף הנכסים המנוהלים. מאיר גרידיש, יו"ר מור גמל ופנסיה: "הפתרון ההוליסטי והאיכותי של FMR מאפשר לנו להתמקד בניהול השקעות ומתן שירות בסטנדרט גבוה"

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay

מורן שקד 07/06/2022

מור גמל ופנסיה דיווחה כי היא החליטה להאריך את הסכם ההתקשרות שנחתם בינה לחברת אפ.אמ.אר שירותי תפעול בקשר למתן שירותי תפעול קופות הגמל של מור. מור הודיעה שההסכם לא יסתיים ב-2024 כפי שנקבע בהסכם המקורי, אלא הוא יוארך ויסתיים במאי 2029. זוהי הבעת אמון של מור בשירותי התפעול שמעניקה חברת אפ.אמ.אר, כשברקע הצמיחה המשמעותית של מור גמל ופנסיה שדורשת שירותי תפעול אמינים ואיכותיים.

מנגנון התמורה בין הצדדים נקבע כשיעור הנגזר מהיקף הנכסים המתופעלים כאשר הוגדרו מדרגות גידול בהיקף נכסים וביחס לכל "מדרגה"  נקבע שיעור שולי שככלל הוא הולך ופוחת - למעט המדרגה העליונה שבה השיעור השולי גבוה יותר, ובכך היא מייצרת זהות אינטרסים בקשר עם מאמצי החברה להגדלת היקף הנכסים המנוהלים.

בדיווח לבורסה מציינת מור גמל ופנסיה כי בהינתן התממשות מלוא התרחישים והתחזיות כפי שהוסברו בתשקיף, ההערכה היא כי תשלום התמורה ל-FMR, בגין שירותי תפעול עבור שנת 2022 יפחת בשיעור של כ-10% לעומת התשלום שהיה צפוי אלמלא התקשרות החברה בתוספת, וזאת תוך התחשבות בתמורה ייעודית עבור שירותים נוספים שהחברה עשויה לשלם למתפעל (ככל שרלוונטיים). שיעור זה צפוי לגדול כתלות בגידול בהיקף הנכסים המתופעלים ובקצב הגידול.    

מאיר גרידיש, יו"ר מור גמל ופנסיה אמר כי: "אני מודה לחברת FMR ולעומד בראשה על השירות והתפעול האיכותיים, ומברך על הארכת ההסכם. הצמיחה המשמעותית שלנו מחייבת תשתית תפעולית ודיגיטאלית חזקה כמו זו שמספקת לנו חברת FMR. הפתרון ההוליסטי והאיכותי מאפשר לנו להתמקד בניהול השקעות ומתן שירות בסטנדרט גבוה ללקוחותינו ולשותפינו העסקיים. לראייה, שביעות הרצון הגבוהה של הסוכנות והסוכנים עימם אנו עובדים".  

שי גולדברג, מנכ"ל אפ.אמ.אר: "השירות אותו אנחנו מספקים למור הינו שירות מיקור חוץ תפעולי מלא, כולל מערכות טכנולוגיות הדרושות לתפעול שירותי גמל. התהליכים האוטומטיים שבנינו מאפשרים למור עמידה ברמת שירות מהגבוהה בשוק. גישה זו מאפשרת לחברת הגמל להתמקד בליבה העסקית שלה - בניהול ההשקעות ובמתן שירותים לעמיתים ולסוכנים".

לגרף מור גמל ופנסיה לחצו כאן

24 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 4.45 מיליון במור גמל ופנסיה
קרנות נאמנות שמחזיקות את מור גמל ופנסיה. לרשימה המלאה