הפניקס תיכנס לשותפות עם אנלייט אנרגיה וקבוצת מגדל להשקעות בשוק הבינלאומי 

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp

מיכאל לוי 19/12/2016

הפניקס תיכנס לשותפות עם אנלייט אנרגיה וקבוצת מגדל במיזם המשותף "מובילים" - להשקעות באנרגיה מתחדשת בשוק הבינלאומי 

הפניקס תרכוש 15% מהאחזקות בשותפות תמורת כ-4 מיליון יורו קבוצת מגדל תמשיך להחזיק ב- 20% ואנלייט תדלל את אחזקותיה מ- 80% ל-65% בהתאמה

גלעד יעבץ מנכ״ל אנלייט: "אנו גאים ושמחים על הצטרפותה של הפניקס למיזם מובילים.  אנו רואים בפניקס גוף מוסדי מוביל ופורץ דרך, וכניסתה להשקעה חדשה בפעילותה של אנלייט מהווה בעינינו הבעת אמון חשובה בערך המוסף של אנלייט וביכולותיה לייצר ערך בתחום.  שותפות "מובילים" הצליחה במהלך פרק זמן קצר לפתח ולבצע השקעות משמעותיות במספר פרויקטים איכותיים ברחבי אירופה ואנו משוכנעים שכניסתה של הפניקס תהווה מכפיל כח לשותפות. אנו נמשיך לבחון את שילובם של גופים מוסדיים נוספים שירצו להנות מהערך הגלום בתחום האנרגיה המתחדשת ובשותפות מובילים בפרט " 

מ'הפניקס השקעות ופיננסים' שבניהול רועי יקיר נמסר: "כל העת שואפת הפניקס לגוון ולהרחיב את תיק ההשקעות שלה, וזאת כדי להשיא תשואות גבוהות עבור העמיתים. תחום האנרגיות המתחדשות בכלל נמצא בצמיחה מתמדת הן מבחינת חשיבותו הסביבתית והן מבחינת האטרקטיביות שלו להשקעה. ההשקעה של הפניקס בשותפות מובילים-אנלייט תשמש לקידום פרויקטים נבחרים בשלבים מוקדמים בחו"ל, על בסיס יכולות הליבה של מטה אנלייט בייזום, הקמה ומימון של מתקני אנרגיה מתחדשת".

אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום הודיעה הבוקר, א', על כניסת "הפניקס" במיזם "מובילים" – מיזם משותף עם גופים מוסדיים להשקעות בפרויקטי אנרגיה מתחדשת בשוק הבינלאומי, שהוקם בדצמבר 2015 בשיתוף עם קבוצת מגדל בהיקף השקעות כולל של 125 מיליון אירו. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.