סגור
rss צור קשר ניוזלטר הוסף למועדפים הפוך לדף הבית
גלרית עיתונים
funder פאנדר
בחר מוצר השקעה חיפוש
 
בעיות בהרשמה ובכניסה
שאלה:קיבלתי את אימייל האישור , מה עלי לעשות?
תשובה:
יש ללחוץ על הלינק בתוך ההודעה.  מאותו רגע - באותו מחשב יהיה אפשר להמשיך לגלוש באתר בחופשיות.
במידה  ויש מחשב אחר יש להזין פעם אחת את האימייל והסיסמא במסך הכניסה.
         
שאלה:לא קיבלתי אימייל אישור מה עושים?
תשובה :
1. לעיתים הודעות מאימיילים חדשים מגיעים לתיבת הספאם - יש לבדוק בתיבה זו אולי הודעת האישור שם.
2. ישנם שרתי דואר (בד'כ של חברות) שחוסמים הודעות אימייל  ממקורות חדשים, כך שאפילו הן לא יגיעו לתיבת הספאם
     במקרה כזה יש להשתמש בכתובת אימייל אחרת.
שאלה:קיבלתי את אימייל האישור , אישרתי את הלינק וגם הכנסתי את האימייל והסיסמא ועדין אינני מצליח להכנס,מה עושים?
תשובה:
ישנם דפדפנים שהגדרת האבטחה שלהם חוסמת מלרשום את הקוקיז (Cookies).
יש לגשת לדפדפן ל-  Tools->Internet Options->Privacy    או בעברית   כלים->העדפות אינטרנט->פרטיות, 
ולבחור ברמת אבטחה בינונית-Medium.
בכל שאלה או בקשה אפשר לפנות ל-funder@funder.co.il