פנסיה בקליק - מור גמל ופנסיה הקימה ממשק דיגיטלי מלא לסוכנים להצטרפות לקרן הפנסיה 

מור גמל ופנסיה ממשיכה את מהפכת השירות והתפעול בענף הקימה ממשק דיגיטלי מלא לסוכנים להצטרפות לקרן הפנסיה הנבחרת של מור

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
שרון אגוזי, סמנכ״ל חיסכון ארוך טווח, מור השקעות, צילום: אופיר גפרוביץשרון אגוזי, סמנכ״ל חיסכון ארוך טווח, מור השקעות, צילום: אופיר גפרוביץ

עידו אסיאג 30/05/2022

הממשק יאפשר הפקה אוטומטית של הצטרפות וניוד לקרן הפנסיה של מור ללקוחות הסוכנים, מתוך מטרה להמשיך ולקדם את החזון הדיגיטלי ליעילות תפעולית מקסימלית

מור גמל ופנסיה סיימה את הטמעת הטכנולוגיה עבור הצטרפות וניוד לקרן הפנסיה הנבחרת של החברה, וכל סוכן או סוכנת אשר יצרפו לקוחות לקרן יוכלו לעשות זאת באמצעות שידור אוטומטי בלבד דרך מערכות ההנמקה, דבר אשר יקצר באופן משמעותי את תהליך ההצטרפות והניוד לקרן.

בנוסף לתהליך ההצטרפות והניוד, מטמיעה החברה מערכת טכנולוגית - OCR לקריאת טפסים בצורה אוטומטית על מנת להעניק מעטפת שירותית דיגיטלית רחבה לכלל הפעולות הנפוצות. 

אלדד צינמן, משנה למנכ"ל מור גמל ופנסיה מציין כי התהליך הדיגיטלי המלא הוא פרי שיתוף פעולה עם החברות SMS, פורמאלי וTwo-team- שנרתמו למהלך במטרה להקל ולייעל את תהליך ההצטרפות: "הממשק הדיגיטלי המלא צפוי לאפשר הצטרפות קלה ויעילה לקרן הפנסיה הנבחרת של מור שהושקה לפני כחודש, והוא יאפשר לנו להמשיך להעניק שירות ותפעול בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

שרון אגוזי, סמנכ"לית חיסכון ארוך טווח במור מציינת כי "כבר מראשית הדרך, בשיתוף עם חברת התפעול של FMR, דאגנו שמערכות התפעול והשירות של החברה יותאמו גם לצרכי הסוכן, תוך ייעול תהליכי העבודה המשותפים. החדשנות שלנו בעולמות הגמל מאפשרת לנו להעניק חווית משתמש דיגיטלית וייחודית אשר הביאה בשורה חדשה לענף והציבה סטנדרט שירות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתכוונים לשמור על אותם הסטנדרטים גם במסגרת פעילות הפנסיה". 

מור גמל ופנסיה, אשר נסחרת בבורסה בתל אביב החל מפברואר 2022, מנהלת נכון ל-15 במאי 2022 נכסים בהיקף של כ-35.6 מיליארד שקלים, לעומת כ-29.8 מיליארד שקלים בסוף 2021 וכ-9.5 מיליארד שקלים בסוף 2020. כמו כן, מור גמל ופנסיה מובילה את ענף הגמל וההשתלמות מתחילת השנה ועד אפריל 2022 בהעברות נטו ובצבירה נטו עם 6.3 מיליארד שקלים ו-7.9 מיליארד שקלים בהתאמה.

אורי קרן, משמש כשותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל ופנסיה, והחברה מנוהלת על ידי אורי קיסוס המכהן כמנכ"ל.

לגרף מור גמל ופנסיה לחצו כאן

24 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 4.45 מיליון במור גמל ופנסיה
קרנות נאמנות שמחזיקות את מור גמל ופנסיה. לרשימה המלאה