קופת הגמל של המח"ר בחברה בחברת ניהול התיקים של IBI לניהול נכסי הקופה 

עד כה נוהלו הכספים ב- IBI ובמור. מעתה ינוהלו כלל הכספים בחברת ניהול תיקים אחת לנהל את כלל השקעות הקרן בהיקף של כ- 1.1 מיליארד ₪

 

 

FacebookTwitterLinkedinWhatsapp
תמיר פלג, צילום: יח״צתמיר פלג, צילום: יח״צ

מיכאל לוי 11/02/2024

המח"ר, הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח, הודיעה כי תנהל את כלל נכסי קופת הגמל שלה ב- IBI ניהול תיקים. לקרן נכסים מנוהלים בהיקף של כ- 1.1 מיליארד ₪. 

עד כה  נוהלה הקופה באמצעות שני מנהלי השקעות- IBI ניהול תיקים ומור השקעות. כעת הוחלט לאחד את כלל הנכסים תחת ניהולה של IBI ניהול תיקים והיא  תנהל את כל הקופה בסך של כ-1.13 מיליארד ₪.

חברת IBI נבחרה לנהל את כלל נכסי הקופה לאור הביצועים ורמת השירות הגבוהה שהשיגו לאורך השנים.IBI  ניהול תיקים מנהלת כיום השקעות בהיקף של כ- 37 מיליארד ₪ ובכלל זה 25 מיליארד ₪ נכסים מנוהלים בקופות המפעליות באמבן. 

קופת גמל המח"ר הוקמה ביוזמת הסתדרות האקדמאים במח"ר, על מנת לאפשר לאקדמאים ומהנדסים בתחום מדעי החברה והרוח, לחסוך בקופת גמל הדואגת לאינטרסים שלהם כעמיתי הקופה. המח"ר מנהלת בהצלחה עשרות אלפי עמיתים אקדמאיים בקרב אלפי מקומות עבודה המנהלים חשבונות שכירים ועצמאיים. 

קופת הגמל מציעה לעמיתים מגוון של מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות המתאימות לאופיו של החוסך, כך שכל עמית יכול לבחור את מסלול ההשקעה המתאים לרמת הסיכון ולצרכים שלו. 

יושבת ראש הדירקטוריון ויו"ר הסתדרות המח"ר היא אלכסנדרה קרושינסקי ומנכ"ל הקופה הוא תמיר פלג.  

תמיר פלג, מנכ"ל קופת גמל המח"ר: "למח"ר יש ניסיון רב שנים בעבודה משותפת עם חברת IBI, המנהלת השקעות בקופות ובקרנות נוספות שלנו. IBI ניהול תיקים הנה בעלת ניסיון זה שנים רבות בניהול השקעות מקצועי ואיכותי ובעלת מומחיות בתפעול קרנות וקופות ענפיות. ההחלטה לנהל את כלל הכספים ב- IBI היא הבעת אמון בחברה, בניסיון שלה ובמומחיותה. נמשיך לפעול לטובת עמיתי הקופה, לניהול כספיהם, באופן המיטבי והמקצועי ביותר ולתת את השירות הטוב ביותר לעובדים ולמעסיקים." 

אלון דורי, מנכ"ל, IBI ניהול תיקים: "קופת הגמל המח"ר מצטרפת לרשימה משמעותית של קופות ענפיות אשר בחרו בנו לנהל את כלל השקעות כספי העמיתים, ובכך ממשיכה למצב אותנו כאחד הגופים המובילים בתחום ניהול התיקים בארץ לכל המגזרים ובכלל זה לקופות מפעליות וגופים מוסדיים. IBI ניהול תיקים מתמחים בשילוב השקעות סחירות מחד והשקעות אלטרנטיביות מאידך ולכן יש לה את היכולת להציע פיזור נכון ואפשרויות השקעה מגוונות. אנו נמשיך לפעול באופן מקצועי תוך שימוש בבסיס מחקרי ובניתוחים איכותיים בארץ ובחו"ל ובאמצעות שיקול הדעת של מנהלי ההשקעות המקצועיים ביותר בתחום."